Höjdskräckis & Wissman

Ojoj, jag är helt slut efter höjdhoppsfinalen. Synd att inte Holm höll riktigt hela vägen, men han har ju inte haft en kanonsäsong heller så det var kanske inte så konstigt. Imponerande var däremot den 21 åriga ryssen som knäckte alla utan att riva medens svenskarna var med, makalös kille som vi säkert kommer få se mycket av, hua...
Tycker dock att min favvo Törnblad var grym, satte han inter personligt rekord? Han såg ialla fall grymt laddad ut och jag tror att vi får räkna med honom även i framtiden.


Tycker även att Wissman imponerade stort på 200m, han vann sitt hit och såg verkligen ut att ha mer att ge, jag håller en tumme för honom i finalen vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback