Inventering

Shit, hade verkligen ingen aning om att jag hade så mycket saker till min nya lya!
Började inventera i lådor, förråd, på hyllor, i kistor och gud vet vart! Gissa om jag hittade mycket prylar. Trodde t.ex. inte att jag hade några grytor eller stekpannor alls. Jo tjena hörru, jag hittade tre kastruller och två stekpannor som är helt nya ifrån IKEA, man tackar ja! Snacka om att jag har noll koll på vad jag har fått igenom åren. Ska nog ge mina släkningar en stor eloge. Förstod inte det braiga i att få bestik när man fyllde 16 kanske, men nu hoppar jag av glädje över att jag har så mycket prylar. Kommer ju nästan inte behöva köpa någonting.

Ska i alla fall ta en runda med mor och far till IKEA, Coop Forum och Billiga Nisse för att köpa de sista sakerna som behövs idag. Sen är jag mer eller mindre redo att flytta. Tänka sig att jag lämnar lilla Västerås för storstaden om sju dagar. Kan nästan inte fatta det själv. Det ska i alla fall bli grymt kul att äntligen få någonting eget. Sen om det är en liten sunking lägenhet, det gör inte så mycket, det är ju trots allt den första, och den kommer jag nog sent glömma :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback