Lever i en flyttlåda

Jag ber om ursäket för det inte allt för aktiva bloggandet nu för tiden men jag lever just nu mer eller mindre i en flyttlåda eftersom flyttlasset ber av i morgon! Jag har riktig ångest över vad jag ska ta med / vad jag inte ska ta med, gud va svårt det är. Små saker som man inte ens tänker på. Ska man ta med sig alla kläder? Behöver man verkligen kaffemuggar OCH temuggar?

Mitt i rummet står min säng, sedan är det lådor, sopsäckar och väskor över resten av rummet. Ni kan tänka er själva paniken i mina ögon eftersom jag är pedant ut i fingerspättsarna.

Ska i alla fall bli kul att flytta, längtar så mycket efter mina Sthlms-friends. Självklart kommer jag att sakna alla godingar här hemma, men de hoppas jag vill träffa mig när jag kommer hem och hälsar på!

Nej nu måste jag packa ner det sista, innan mamma stryper mig för att jag inte har gjort nått.
Hade bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: mimmie

förstår fortfarande inte hur du kan flytta ifrån mig :,(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback