Planera inflyttning

Har fått mina papper nu ifrån Bosön, det böjar dra ihop sig nu verkligen!
Fick till min stora glädje veta att jag kommer få en egen lägenhet, visserligen blir det lite dyrare men det ska bli riktigt kul att få fixa någonting eget!

Satt och planerade med mor och far idag vad som ska följa med och vad som stannar kvar, flyttlasset går ju trots allt om mindre än två veckor, alltså den 16:e!
Sängen får i alla fall följa med, liksom skrivbordet, resten av möblerna får nog stanna hemma och välkomna mig när jag tittar förbi. Drömde mig bort i IKEA-katalogen idag också, shit, man vill ju verkligen ha hela katalogen, hur ska jag får plats med allt??? Det blir nog ialla fall lite myskuddar, blockljus, tavlor / ramar och skohylla som kommer införskaffas inom en snar framtid. Det är ju ändå de små personliga sakerna som gör rummet....


Kommentarer
Postat av: mimmie

men hallå, du kan ju inte flytta.. vem ska jag då reta för "brallan"? eller tvinga skjuts av till ikea?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback