Shoppingflyt

Måste bara skryta om shoppingflytet jag hade idag.

Jag insåg att jag skulle behöva lite mjukisbyxor nu när vi ska iväg och paddla, och ha så mycket idrott i skolan. Sagt och gjort gav jag mig iväg till H&M eftersom jag har varit så duktig och tjänat ihop till en bonuscheck på 150;- där, yeah!

Väl där roffar jag åt mig alla mjukisar som kostar 149 eller mindre, snål som jag är! Glider för säkerhets skulle in på barnavdelningen och hittar till min lycka ett par gråa för 69.50! Lyckan vart ännu mer total när det var today-rea, 20% på alla barnbyxor! Eftersom jag då fick pengar över tänkte jag att jag kunde kolla på mer kläder. Glider förbi reastellet och hittar ett par träningsbyxor i min storlek som kostat 129 men som det nu är halva priset på.

Jag fick alltså två par mjukisar + en burk med tops, för 134:-, det är shopping mina damer och herrar.

Kommentarer
Postat av: Anders

Om man ändå kunde handla på barnavdelningen. Jag som precis lämnat 164. Skit!

2006-08-30 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback