Bakisarnas bakis.

Shit. Shit pommes frites. Aldrig mer. Aldrig någonsin igen.

Urk.

Vaknade i morse och jag skojar inte när jag säger att hela rummet snurrande. Undrade i mitt stilla sinne varför det snurrade så, hade våran kära svensk där uppe i rymden pajat nått så att man helt plötsligt faktiskt kunde känna hur fort jorden snurrar? Lyckades i alla fall klunka i mig stora mängder vatten och knaprade upp en halv knäckemacka. Utan pålägg. Urk. 

Har dock avancerat mig hem till päronen nu så här mitt i julstöket. Storstädningen är inne på slutspurten och natuligtvis så är monsterdammsugaren på. Stackars mitt huvud. Har i alla fall knaprat i mig en lussebulle. Alltid nått på så där härligt tom bakismage. Blä.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback