Busiga Bosö-flickor!

Med musiken strömmandes i öronen, vantar och långkallingar på och halsduken upp över halva ansiktet så traskar jag iväg bort till bussen för att uträtta mina söndagsärenden. Väl framme vid busshållsplatsen så ser jag en sån där liten låda man kan ta Sthlm City ur. Vad tror ni står skrivet i frosen på den då?
"Anna, Malin, Mia"

Busungarna
har alltså varit där och skrivit in sina namn på väg till handbollen. Självklart tar jag kort på det med mobilen och skickar till flickorna som nog flinade lite kan jag tänka mig. De kände sig dock hedrade då jag berättade att de självklart skulle med på bloggen. För att citera
"Kul att vi får vara med för något annat är dagens kommentar någon gång".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback