Dålig dag.

Ussh, känner mig helt ur form idag. Pallade mig iväg till den första lektionen ute på Stadion. Där fick vi kolla lite på anläggningen innan vi fick en föreläsning om vad SOK håller på med. Riktigt intressant och kul måste jag säga. Vilket drömjobb...

Dock kände jag nu när jag kom tillbaka att ögonen svider, som de alltid gör när jag håller på att få feber och mitt liv bara är allmänt upp och ner. Inte en chans att jag skulle kunna fokusera på lektionerna. Bättre att gå hem, vila upp sig lite, plugga, reda ut saker och ta nya tag helt enkelt resonerade jag. 

Sagt och gjort, nu sitter jag här och  fuskar lite och blogga lite om gårdagen. Den var helt underbart klockren på vissa sätt, men helt jävla överjävlig på andra sätt... Så kan det gå minsann....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback