Dan före Dan före "Doppare-dan"?

Nja, okej då man kanske inte ska beskriva Cabrén som "Doppare-dan". Fast det är klart, det kanske är vissa som får "doppa" under kvällens gång?
Nej men ussh, nej nu spårade jag ur totalt! Förlåt kära läsare.

På tisdag smäller det och alla klasserna kommer att få 25 minuter på sig att visa sina galanta bidrag. Kan ju inte avslöja någonting om vårat birag tyvärr, men jag kan säga som så att kul, det kommer de bli! 
Kan iofs droppa några ledtrådar: Grön. Vatten. Hår och Skrik.
Fast det vi alla längtar mest efter är väl ändå festen som blir efteråt eller hur IK 1?! Vi är ju (alltid?) törstiga!

Jag kommer dessutom få finbesök av Fia, Ida, Josen och Sara minsann! Kommer bli superkul att få mixa ihop mina vänner här med mina vänner där hemma. Men de kommer nog funka klockrent, jag är ju lika coco oavsett om jag är hemma eller här så....  Så om ni hör någon skratta väldigt högt och jag för en gång skulle är oskyldig, ja då är det med säkerhet Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback