Discobowling á la IK 1

Igår åkte större delar av IK 1 iväg till den lokala bowlinghallen för att kasta lite klot och umgås.

Väldigt intressant ställe måste jag säga. Det var inte utan att de kändes som man klev in på de lokala "hänget", ni vet där frånskilda damer hänger, iförda alldelens för korta tröjor, tighta brallor och raggar på alldelens för fulla ensama herrar. Intressant upplevelse kan man väl säga...

Som tur var kom vi dit och vände upp och ner på hela stället. Jag kan väl säga som så att jag sjöng mer med i låtarna och drack sportdryck än vad jag spelade bowling. Men så kom jag kanske hårt sist också, hade ingen aning om att Malin och Mia var såå bra på att bowla! 

Det fanns även karoke som spelades under tiden och våran klass var ju verkligen grym! Jag, Mia, Frida, Angelica och Malin körde Tommy tycker om mig och vi var gryyyma! Killarna var inte sämre när de stämde in i härlig skönsång á la Backstreet Boys som bara dom kan. Rasmus inlevelse i den sången gick inte av för hackor vill jag lova! Tian körde ett galet bra solo också till R.O.C.K.  

Efter två härliga serier så begav några av oss hem och somnade i hyffsad tid, medens resten åkte vidare in till stan och inget vet hur deras kväll slutade...

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart att Malin grejar bowlingen. Jag lyckades ju av någon anledning inte vinna kvällen före. Det var typ fel på kloten och banorna och det mesta som fanns mellan mig och de förbannade käglorna. Lite segerkänsla måste infinna sig i 315, vilken lättnad att ha en roomie som Malin som tar sitt ansvar. Det borde ni som bor i era små ettor tänka på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback