Efterfest!

Efter Cabarén var det bara till att dra sig hem och duscha, ta en sup eller två och kasta sig iväg till Mästervillan för där var det minsann fest. Kvällen till ära hade de för övrigt fallit  ½ mm snö så alla skuttade runt likt små barn. Josen, Sara, Fia och Ida fick äntligen träffa alla underbara människor som jag har pratat om i en termin nu och tyckte visst kunde de festa ihop!

Det var konstans dans hela kvällen för vår del och jag dansade med folk jag inte ens sett på skolan, tänka sig att en sån liten skola kan vara så stor ändå.

Kvällens Raggninsreplik: Var snarare in infångningsteknik som Martin körde med sin slips. Riktigt roligt och det verkade funka då han dansade mer eller mindre hela kvällen.

Kvällens danskung: Martin och Rasmus får dela på den för dom ägde dansgolvet vill jag lova!

Kvällens Dansdrottning: Får nog delas jämt mellan Fia, Ida, Josen, Sara och Malin tror jag.

Kvällens Fullaste: En viss herre i IL 1.

Kvällens Hångel: Den får Roomie-Anna och Mia dela på då båda dessa damer fick utbyta saliv med varsin herre. Gratulerar!

Kvällens Tråkmånsar: Herrarna som brukar palla längst drog först! Okej, Tian skulle till doktorn så han är ursäktad men herrarna i Pentgon bangade och gick hem ovanligt tidigt. Håller de på att tacka av tror ni?

Kvällens Huvudbonad: Min tomteluva. Det var inte många på festen som inte lånade den!

Kvällens Uttryck: "Det handlar om att vända på steken" Av: Tian och Viktor.

Kvällens Allsång:
Blink 182 - All the small things!
Carola - Tommy tycker om mig. (Tack Mia för att du önskade den!)
Green Day - Basketcase
Tänk att dessa låtar aldrig aldrig förlorar sin charm!

Hoppas att ni alla hade lika galet roligt som jag hade för det kunde väl ingen missa att jag hade eller hur Malin ;)
Efterfesten vart väl dock så där hemma hos mig. Jag menar Abbe, ärligt talat vem vill disskutera hur vida tjejer ska ska vara med i Paralympics eller inte. Viktor lyckades i alla fall med konsten att poppa popcorn som sedan av någon anledning hamnade på heela mitt golv? Fia var ganska trött och eftersom vi pratade så mycket så gick hon in och la sig på toan om jag inte minns fel? Josen stackarn började argumentera emot Abbe om pralympics medens Jag, Ida och Sara mest låg och längtade efter att få sova. Hörde dock ryckten att de var bättre efterfest i ett annan lägenhet där de lär ha drukits whisky bland både lärare och elever och både de ena och de andra kommit fram?!

Kommentarer
Postat av: Roomie-Anna

Åh, wow! Jag är omnämnd på bloggen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback