Fredag!

Idag är det Fredag, wipp wioo som Jake brukar säga!

Har äntligen köpt de sista julkapparna så nu är jag helt klar, najs!

Ikväll är det storslgna planer iform av att gå ut och göra stan osäker tillsammans med Mimmie. Damen ifråga var inne här på bloggen och kommenterade nått om att vi skulle bli skitfulla idag. Det är inte utan att man lyser upp lite och känner sig som 18 igen för hur många 20 åringar snackar om hur fulla de ska bli? Det är ju "såå omoget"... Sicken tur att jag är så där larvig, omogen och nördig så att jag kan erkänna att vi, vi ska bli skitfulla ikväll!

Kommentarer
Postat av: mimmie

jaaaaa men vafan :) barnslig måste man ju få vara! och jag skulle ju bara ljuga om jag sa att vi skulle ta en lugn ikväll ;) kul o se dig tjejen! detta måste göras oftare! men du glömde skriva om den olåsta toaletten;D hahaha har'e guld tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback