Fullt upp.

Ojojoj, helt plötsligt vart det supermycket att göra för lilla förvirrade mig! Självfallet är man inte mer än en dum jävla människa och sparar allt till absolut sista sista sekunden... Att man aldrig lär sig?
Idag ska det hinnas med att:

♥ laga mat tills i morrn för det kommer jag inte hinna för då måste jag till ICA... suck...

♥ Ska träna med Marina, Malin, Arnella och Frida, (dock är träningen hemma hos Anna...hum... hur gick de till??) inför Cabarén. Skynda skynda som Gunde skulle ha sagt!

♥ Jag, Malin och Anna ska vara på middag med Korpen Lidingö klockan 19.15 (gratis!) Har tagit på mig någon form utav reseledareroll och har skivit ut reseplanering ifrån SL. Dock verkar det som att vi måste ta oss runt hela ön för att komma dit. Bah! Galet otaggad vill jag lova. Jag som trodde snobbön var liten, jo tjena!

♥  Skulle verkligen behöva städa! Tjejerna kommer ju i morrn och så vill jag gärna att de är hyssat fin ialla fall så att man slipper ställa sig och städa på onsdag innan man åker, blää....

Var det någon som sa någontig om att hinna med en Glöggkväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback