Julutmaning.

Har du köpt en chokladkalender?
Klart jag har!

Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt?
Nej! (det spelar ingen roll hur mycket ni försöker Tian & Tobbe!)

Har du hunnit med att köpa julklappar?
Till mor och far minsann.

Till vem är det svårast att köpa till?
Hum... tjejerna tror jag!

Dricker du alkoholfri glögg?
Blää....

Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
Förra året var jag grymst på att förbereda mig, men i år, nja....

Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?
tre av fem, gryma skådisar!

Säg en person som du velat säga "God Jul"
till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?

Ingen som jag kommer ihåg.

Vem är det som julpyntar hemma hos er?
I min lya är det jag, hemma är det allihopa.

Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
Man är ju inte mer än människa och gillar att slipa upp klapparna
men ganska mysigt att se hur glad någon annan blir också.

Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
Sverige så klart.

Känner du någon julstämning nu?
Absolut, julmusik och mys på campus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback