Kalle Anka.

Så, då var julafton avklarad ännu en gång.

I vanlig ordning så satt jag förstås bänkad framför Kalle Anka och jag kunde inte låta bli att fnissa för mig själv när replikerna som vi gick igenom på rasten i skolan kom upp.

"Viii ska sy den!" (Annika).
"Askungen går nog inte på bal..." (Tobbe).
Alla roliga röster (Raz).
Lady & Lufsen (Tian och Annika).
Han med svanken i Ferdinand (Gustav).

Min personliga favorit är nog ändå campingturen med Musse, Kalle och Långben. Jag vill också ha en sån där husvagn! Jag vill också trycka på en knapp så blir hela sovrummet omvandlat till badrum. Jag vill också ha en husvagn med en simpel krok istället för kablar och grejer, det blir så mycket mer äventyr på så sätt. För att inte tala om bilen som går av sig själv, give it to me baby! Dessutom vill jag ha häftiga ljudeffekter när jag någon gång äter en hel majs. Sen vill jag gärna prova på att raka bort melon ifrån ansiktet också.

Allas våran På Spåret-Ingvar var i alla fall klockren som värd. När han för sig själv räknade ut vad han skulle tjäna på att fira jul tre dagar senare och istället köpa alla julklappar på rean var riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback