Kan rullstolsbundna läsa?

Anders är en gammal kompis till mig som är galet rolig vill jag lova! Det spelar ingen roll hur dåligt jag mår, han får mig alltid på bättre humör. Han humor är heelt outstanding. 
Det vill säga, på samma löjliga nivå som mig, men ändå...

Så här lät det igår till exempel. OBS: Uppfatta hans ironi! 

Anders:
Jag ska gå o fika med en rullstolsbunden om 20 minuter. Undrar just om det bjuds på rulltårta
Sandra:
 Haha, gissa om det här kommer upp på min blogg...

Anders:
Elakt!

Anders säger:
Oj... ta inte upp det...

Sandra:
hahaha

Anders:
Elakt om hon lyckas läsa....

Anders:
Om hon kan läsa?

Anders:

Jo det kan hon

Sandra:
hahahaha 

Anders:

Sluta ANDERS!

Kommentarer
Postat av: Sportochmusikbloggaren

Ja det kan vi. Jag är rullstolsburen som jag föredrar ist för bunden.
mejl: [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback