Måndagstrams?

Idag skulle vi redovisa vårat målsättningsarbete minsann.
På något konstigt sätt så lyckades jag och Anna vara fredagstramsiga, på en måndag! Tänka sig...
Jag ska väl erkänna att jag inte var allt för fokuserad på vad som sades, mer vad som hände runt omkring.
Jag är numera lite utav en:
skicka-lappar-expert
samt
skriva-konstiga-funderingar/notiser-i-mitt-block-och-visa-andra-expert.
Heja mig!

Jag lyckades dock fånga upp en del intressanta saker som hände under lektionen:

- Niklas hade jenas på sig idag, tänka sig!
- Sanna skulle vara Niklas bollplank och fick också en symbolisk bild på ett bollplank.
  Dock undrar nog fler än jag när hon ska hinna med de... Inget elakt, men vi alla vet att
  Sanna är sådäär bra på att hålla tider ;)
- Kviding går numera under namnet Kvisslan, till hans stora förskräckelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback