Mellandagsshopping.

Igår var jag, H och Edvin på krigsstigen och bestämde oss för att ge oss ut bland alla shoppingssugna besstar som var ute på mellandagsrean. Sagt och gjort, vi vessade armbågarna, tog på oss vår mest beslutsamma min och knuffade oss ut i halvet av galningar.

Jag lyckades roffa åt mig en mörk kort jeanskjol inne på Calings, och efter att ha köat i 20 min bara för att prova och 10 min för att betala så var jag helt färdig. Lyckdes norpa åt mig ett superfint halsband och diadem H&M också, sedan pallade jag inte mer. Killarna däremot shoppade för glatta livet. H är lite utav Edvins modeguru och varje år på mellandagsrean så går de ut och shoppar till Edvin. Igår var ledorden coolt och sexigt, på order av Edvins flickvän. Kläderna var skitsnygga och killarna verkade nöjda. H som inte skulle handla nått kom hem med t-shit, tjocktröja och två par jenas. Bara så där! Varför är det alltid så att när man väl ska ha nått så hittar man de inte men när man inte ska ha nått, då hittar man massor?! Fusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback