Mitt 2006

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Flyttade hemifrån och handlade på systemet.
Har nog aldrig supit så mycket heller, ajajaj...

Dog någon i din närhet?
Nää, steel going strong hela bunten!

Vilka länder besökte du?

Frankrike var de enda jag pallade mig iväg till.

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?

13 mars - Ett år med H.
18 mars - Fyllde 20 år gammal.
22 aug (?) - När jag började på Bosön.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
"Sexy back"
"Oslagbara"
"Hips don´t lie!"
"Tears don´t fall"
"Tommy tycker om mig"

"Welcome to the black parade"

Blev du kär under 2006?
Det är klart, IK 1 klev ju in i bilden!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade ett äkta barnkalas med hela havet stormar, korvgrillning och fiskedamm
på min 20 årsdag.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Om jag hade kunnat åkt iväg på solsemester a´la partydrinkar och solbränna.

Hur höll du dig från att bli galen?

Träffade IK 1 och blev galen.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Anna, Gangster, Mia, Frida, Angelica, Tobbe, Tian
och alla andra godingar i IK 1.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, du är för skön sandy!!! Jag har ju lovat sååå länge nu att jag ska börja komentera =) så som avslutning på detta året får du en efterlängtad! Låter som att du kommer att ha en underbar vecka med god mat och tre fånar.. eller jag menar förståss fålar!!!! Ha de gött så syns vi på bosön!! // Gangster

2006-12-28 @ 18:49:52
Postat av: Anonym

Känner mig hedrad att stå först:) Du e osså en av de bästa:)

2006-12-29 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback