Operation Avgiftning!

Nu har jag pallat mig hem till päron igen efter fyra dagar hos H i hans minimala lägenhet men med ack så härligt centralt läge. Detta centrala läge resulterar gärna i att man ofta blir sugen på onyttigheter eller hämtmat av någon outgrundlig anledning. Helt plösligt vill man inte ha någonting annat än pizza och chips. Därför packade jag min väska och drog mig hemåt idag på någon form utav angiftning så här på årets sista dagar. Här långt ut på landet är det lååångt till närmsta affär men ack så nära till ett välfyllt kylskåp med grönsaker och frukt, samt mängder av hemlagad mat. mumma!

Ska även slå på stort och motionera lite eftersom min kära granne, stolt ägare till tre hästar, ska slå på stort och lämna staden i en vecka. Detta resulterar i alla jag är förste hästskötare vilket i sin tur kommer resultera i x antal timmar i stallet varje dag i en en vecka framöver. Wipp wioo! 

Kanske kommer få en hyfsat avslutning på detta år då trots allt. Lite nyttig mat och pållar gör mig gott just nu tror jag. Har dessutom drag mig iväg till solariet idag så nu har man minsann en liten liten plutte-aning till färg också. Eller det kanske bara är skit med tanke på hur längesedan de var jag duscha...hum...
Men i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback