Sammanfattning av terminen.

Årets snille: Fredrik, han har alltid svar på allt. Jämt. Alltid.

Årets ickesnille: Niklas. "Vaddå har ni biljetter till fotbollsgalen??" sa allt.

Årets jag-går-emot-strömmen: Micke D, egenartad och speciell.

Årets sjusovare: Sanna, alltid 20 min sen. Minst.
 
Årets frånvaro: Julia, vem är hon, var gör hon? Kom tillbaka!

Årets dialekt: Skånska.

Årets roligaste dialekt: Martins finlandssvenska. Anna & jag dör av skratt varje gång.

Årets tvprogram: Bonde söker fru.

Årets farligste: Malin, hallå hon är en gangster! Hon brändmärkte Martin dessutom.

Årets svank: Gustav. Ingen annan är ens i närheten.

Årets lägenhet: Pentagon 415. Övriga kommentarer är överflödiga.

Årets FI: Arnella, alltid på tjejernas sida.

Årets bil:  The bitches car (stolt ägare är Elin).

Årets sambosar: Tobbe och Kviding med skåneflaggan i topp.

Årets klassmamma: Anna. Om inte Anna gör det, då händer det inte.

Årets ursäktare: Jimmy. Inleder alltid en mening med "Förlåt men..." eller  "Asså sorry men..."

Årets röst: Raz. Ferdinand, biorösten eller mössen i askungen, han kan härma dom alla.

Årets nykterist: Frida. Dansar mest och är uppe längst. You go girl!

Årets kock: Mia. Bjuder alltid på en bit mat eller lite efterrätt.

Årets roligaste: Tobbe. Får oss alltid att skratta
(inte för att de är svårt att för mig att göra det, men ändå).

Årets fönsterknackare: Tian. Kul. Kul kille.

Årets bråkstake: Abbe. Alltid, med allt och alla.

Årets jag-är-inte-skadad: Jake. Norrläning som klipper bort gips själv. Bara sådär.

Årets käraste: Kviding. I mitten av terminen dök han i nått rosa moln,
se dess har ingen sett honom.

Årets uppdatera-bloggen-gnällspik: Johan. The one and only :)

Årets Roomie: Roomie-Anna som bor med Gangstern.

Årets överaskning: Att IL 1 var ganska roliga och trevliga.

Årets IL:are: Kalle, min gamla favvis!

Årets humörsvängning: Angelica. Från toppen till botten till toppen på tio minuter.
That's way we love hear!


NÅGON SOM HAR NÅGON MER NOMINERING?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ett ord... Klockrent...
Två ord... Klock Rent!!!!!!!!!!! =D

2006-12-28 @ 20:57:36
Postat av: Förmodligen världens bästa IL:are genom tiderna

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!

2006-12-28 @ 21:45:31
Postat av: Malin

Jag vill nominera Sandy till årets GLADASTE!!! =)Du har alltid något positivt och peppande att säga!

2006-12-29 @ 16:25:34
Postat av: Anonym

Mmm jag håller med malin ååå så vil jag lägga till årets skämt.. Vad säger sniglen när den åker på sköldpaddans rygg:) Whieeee!!!
Saknar dig med sandy!!

2006-12-29 @ 21:41:38
Postat av: Zlatan

Årets blogg
men mest av allt
Årets fylleolycka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback