Vart tog helgen vägen??

Den bara försvann... Så där bara.... utan att säga nått till mig!

I fredags så hade vi det lite mys hemma hos med Faddergala, chips och Aftonbladet (?). Anna, Tobbe, Angelica och Micke D var här på besök och förgyllde kvällen, heja!
Dock vart vi lite uppdelade i två lag: Anna, Jag och Tobbe i sängen, seriöst tittande på tv (Agnes & Darins kassa duett ni vet?), och Angelica + Micke knäppsufandes på min dator. Knäppsurfa är när man fular sig på chater, utger sig för att vara någon man inte är och chattar med porrskådisar ifrån USA för den som inte visste det...

I går lördag var jag och H inne i stan för att julshoppa lite. Hittade klappar till både mor och far, vilken lättnad... Nu har i alla fall den ångesten släppt för nu har jag ialla fall börjat köpa julklappar.

Idag har det varit lite plugg här hemma och lite fotboll / städning hos Tobbe. Blir väl matlagning och kanske någon film fram emot kvällningen sen för min del. Återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback