About me

Höger- eller vänsterhänt: Vänster, heja!
Humör just nu: Glad, lite uttråkad men sprallig!
Favoritgodis: Zoo-tablettask, så mumsigt så.
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding, inte på några villkor, någonsin!
Kläder just nu: Varmt ute nu = kortkort och linne
Musik just nu: Mary J. Blige - Be whitout you
Sommarplaner: Bada, sola, festa och skratta.
Saft eller alkohol: Alkohööööl (svampen har talat haha)
Hur många kuddar sover du med: två, alldelens lagom.
Favoritväder: Sol & 25 grader varmt eller 10-, sol och massa snö (kriiiiiig)! 
Morgon- eller nattmänniska: Morgon, way to kvällstött haha.
Sparare eller slösare: Sparare som vill slösa.
Kommer du ihåg din första kärlek: Sånt glömmer man väl inte?
Tror du på mirakel: Ser de ut som att jag heter Carola?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Bio, gärna skräckis!
Stjärntecken? Firrefisk
Rädd för insekter? Nej, bara hatar dem för att de existerar....typ....
Största svaghet: Kontrollfreak
Det här är jag bra på: Städa & Skratta
Chips, morötter eller godis? Chips (gärna med morötter & dipp)
Pizza eller hamburgare? MAX hamburgare
Skriver du dagbok? Orka...
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har piercat nästan, funderar på tato nu också!
Stökigt eller välstädat? Välstädat (ordning & reda, pengar på fredag haha)!
Är du rädd för blod? Öhh nej, det är ju inte precis så att de bits, eller?!
Saltar du på maten? Lite, när jag känner för de.
Gillar du att sjunga? Bara i bilen när jag kör fort :)
Anser du att du är stark? Jag kallas hulken, med en stor nypa ironi av Madde.
Brukar du sola? Japp.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Kaffe, te eller inget? Inget, ge mig Loka citron
Har du en besatthet? Chips, Bearnaise-sås och skämt.



Tack och Hej
Leverpastej

Kommentarer
Postat av: Mimmie

haha du vet ju inte skillnaden på höger eller vänster ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback