Glad igen

Skönt, mitt argsinta humör lade sig likt en efterlängtad skugga i sommarsolen igår, härligt!
Fick träffa alla mina söta vänner hemma hos Josen där vi kollade in sköna oriflame-produkter
och jag hittade en helfestlig grittlig ögonskugga på stift för 39 spänn och en borste för 29.
Helt okej! Allt lika kul att träffa tjejerna, de lyckas alltid pigga upp mitt humör, tack för de!


Sedan vart de ju inte sämre av att jag fick pumpa på gymmet i 1 ½ timme innan, såå skönt.
Hade armar/kondition igår och de gick riktigt bra faktiskt.

Till sist åkte jag förbi Henke och hämtade min cykel och fick minsann en massa godnatt-pussar,
kunde dagen sluta bättre? Nej :)

Mimmie vi får försöka hinna med att plaska runt i vattnet på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback