Hemmaträning

Igår skrev jag upp en liten "att göra"-lisa här i bloggen, och tänka sig, vad mycket man fick gjort när man faktiskt fick lite press på sig.

Jag har så ont i min tå så jag kunde inte springa, vart 40 minuter på spinningcykeln och sedan lite olika övningar krälandes hemma på vardagsrumsgolvet. Ja jag vet, man känner sig lagom het halv under soffan mellan alla dammtussar, men ack så effektivt det var minsann, heja mig!

Så här såg programmet ut:
- 20 minuter spinning
- 50 situps
- 12 x 3 sneda situps (bränner fint om du gör så att du "cykla med benen samtidigt i luften och möter högerarmbåge med vänter knä och sedan tvärtom)
- 20 + 20 + 10 armhävningar (Dock fuskisar på knä)
- 12 x 3 "kissande hunden".
- 20 minuter spinning

Tillsammans med strech tog den 1 timme och 15 minuter, helt okej träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback