Interna skämt

Visst är interna skämt grymt roliga? Fast det är klart, det är ju aldrig roligt  om man kommer som nykommling och bara hör en massa interna skämt, men för de som är interna är det ju sjukt roligt, eller?

Snackade med massa gamla kompis ifrån sthlm igår och det går sjukt fort att börja ta upp interna grejer och jag bara älskar de haha, man känner liksom en tightare samhörighet.

Några av de interna skämten som togs upp igår:

- Att jag kommer bli hemlig älskarinna till Leo när han gifter sig
- Att Robin vill ha mig som älskarinna nu
- Att mina farhågor är sanna angående Leo och en viss tjej, moahaha!
- Att Saras, min och Eva gemensamma kontaktannons skulle bli sjukt rolig / konstig / läskig
- Att Anders riktiga namn är Herr Dahlstedt

Älskar mina vänner, de fick mig att skratta igår så att jag nästan trillade av stolen, hohoho!
Det finns inget bättre en söta friends när livet är tugnt.

Nej nu har jag inte tid med de här, måste skicka porriga sms till mina älskare, lägga ut en konstig kontaktannons och så måste jag stå i kö för att kontakta herr Dahlstedt... hahaha!
Eller inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback