Kalender vs. Teknik

Dagens Hyllning:
Ny Kalender

Alltid lika kul med en nya kalender. Alltid samma sak. "I den här ska jag anteckna allt!" eller "Den här ska jag skriva med massa roliga färgpennor". Naturligtvis så gör man aldrig detta, utan man traglar på med sin blåa bläckpenna, orkar mer? Med en ny kalender försöker nog de flera få till någon form av "nystart" i livet, obs, försöker!

Dagens Diss:
Teknik

Jag är så sjukt oteknisk, kan verkligen nada och har absolut nada koll! Det går inte så bra ihop med att jag har köpt ny mobil och ska försöka få in bilder / musik / annat jox, gaaahhh! Självklart blir jag inte arg på mina nya ögonsten, utan på tekniken, för jag är trots allt tjej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback