Kondis och oro

Var och gymmade i tisdags, hej och hå vad jag kämpar på med mina icke-existerande biceps muskler. Vem vet, snart kanske man kan börja ana att det finns någonting mellan skinnet och benet?!

Cyklade hem ifrån H idag, 1.2 mil eller nått sånt, motvind och allt. Men jag är inte bitter.... Man får ju lite gratis träning på så sätt. Sitter man i alla fall å säger hurtigt så här i efterhand men när man väl sitter där på cykeln så svär man mest hela tiden. Hum, konstigt de där...

Sedan sprang jag en runda senare idag, kände mig inte allt för trött, det är skönt att man börjar få lite kondis nu i alla fall. Körde magprogrammet + lite armhävningar sen när jag var klar, pust och stön....

Ussh, känner en sån sjuk press på mig nu att jag måste vara i superform tills jag börjar skolan. Alla är ju typ med i landslag och grejer, de kommer ju inte precis vara otränade....

Hur sjutton ska de här gå???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback