Shorts vs. packning

Dagens Hyllning:
Mina shorts
Mina svarta söta mini-korta mjukis-shorts. Jag bara älskar dem. Jag kan ha dem jämt, i alla väder, till vad som helst och jag är så sjukt lat och inte särskillt noga så jag har dom verkligen jämt haha, orka byta? Jag kommer bli fet-dissad på nya skolan. "Kolla där är hon den där ridtönten som alltid går i samma shorts!" Haha, tur att jag har min gamla goa kompis Kalle där borta. Amerikansk-fotbollsspelare är han minsann, kan ju hoppas att jag kan köra "Buss på dem Kalle, vält dem" eller nått?

Dagens Diss:
Att packa
Det räcker med att jag ska till H en eller två nätter, på en gång har jag med mig halva mitt rum, helt otroligt! Och så fort man ens försöker tagga ner på packningen så står jag där på hans rum och våndas över att jag inte tog med mig just de linnet, nu kommer jag ju inte att ha den hetade outfiten på stan i alla fall.... För innerst inne kan det väl inte bara vara jag som tänker så eller hur tjejer? Man vill ju vara hyffsat snygg när man ska ut med killen på stan, han måste ju få vara lite stolt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback