Skratta & Njut!

Kassakön i Livsmedelsbutik, Karlskrona
Tjej 20+: Alltså, jag tycker att alla brottslingar borde bli märkta på något sätt. Så att jag vet vilka jag ska akta mig för. Om man till exempel har våldtagit någon så måste man ha ett grön streck runt halsen och om man mördat någon så får man handen avhuggen... Fast det är klart. Då kanske de som blivit amputerade på grund av annat också blivit sedda som brottslingar.
Kille 20+: Mitt förslag är utrymma Gotland, skicka dit alla brottslingar och bygga en hög jävla mur runt omkring.
Tjej 20+: Men gotlänningarna då? Vart ska de bo?
Kille 20+: De får bli antingen svenskar eller skåningar.


Kille 25+ #1: Igår kom jag på vad man aldrig ska göra.
Kille 25+ #2: Jaa..?
Kille 25+ #1: ALDRIG, alltså!
Kille 25+ #2: Vaddå?!
Kille 25+ #1 (allvarligt): Man ska aldrig, aldrig dra i tampongsnöret. De tycker inte det är roligt.


Bollnäs tågstation
(Tjej ljushårig 18+ sitter på en bänk när kille mörkhårig 18+ kommer ut från tåget för att röka)
Kille: Du, jag måste bara säga det. Fan vad du är lik Eva Braun!
Tjej: Okej.
Kille: Ja, Hitlers tjej alltså!
Tjej: Eh, jasså.
(Paus)
Kille: Så... är du rasist eller?


Kille 25+ #1: Jag läste att dvärgar kan fastna i varandra då de har sex. Det bildas tydligen ett vakuum så de sitter fast i ca 30 minuter efteråt.
Kille2 20+ #2: Seriöst, vad fan läser du för något?!
Kille 25+ #1: Har du aldrig hört talas om det?
Kille 20+ #2: Nä, det var det sjukaste jag hört! Vad är det för fel på dvärgar egentligen?
Kille1 25+ #1: VARGAR! Jag sa VARGAR!


Tjej 20+ #1: Ok, hur går det med X da?
Tjej 20+ #2: Inte så bra, jag har dumpat honom!
Tjej 20+ #1: Va?! Varför då?
Tjej 20+ #2: Jag störde mig på honom.
Tjej 20+ #1: Jaha?!
Tjej 20+ #2: Meh, t.ex. så envisades han med att skicka mess med stora bokstäver..



582:an Märsta
Tjej 15+: Nej, jag förstår bara inte. De bara härmas inom musiken.
Kille15+: Vaddå då?
Tjej 15+: Ja som han Jimi Hendrix, han är ju bara en kopia av Lenny Kravitz. Också visar de typ bara svartvita videos med honom. Skittråkigt ju. Fattar inte att han försöker härma Kravitz.


Tjej 20+: Och så hade jag födelsedagsfest i helgen med tjejerna...
Kille 25+: Jaha, var det roligt?
Tjej 20+: Ja det var jättekul, tills en av tjejernas mamma ringde och sa att tjejens pappa hade dött.
Kille 25+ (ser ledsen ut): Åh nej!
Tjej 20+: Ah, jag vet, så jävla dålig stil att ringa och förstöra en fest sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback