Synden straffar sig själv

Lagade mat åt mig och brosan. Vi satt och åt i godan ro när han efter ett tag välte ut sitt glas med cola. Suck tänker jag och morrar nåt om att han får sluta vifta med armarna så förtvivlat mycket. Jag reser mig upp för att hämta disktrasan åt honom. Så dyker djävulen i mig upp och viskar i mtt öra att jag ska kasta trasan i ansiktet på honom, bara för att jävlas lite. Sagt och gjort tänker jag med ett stort flin på läpparna och intar min mycket diskreta jag-siktar-på-dig-nu position.

Det gick väl så där kan man säga....

Jag lyckades med konsten att träffa mitt eget drickslags fyllt med Loka och välter ut det över hela dumma bordet. Jobbigt! Gissa om vi skrattade jag och brosan? Ojoj...

Så om du någon gång tänker tanken att jäklas lite med någon, tänk efter en gång till för synden straffar alltid sig själv så är det bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback