Tillåtet att vara lat, så de så!

Vaknade i morse med en tanke i huvudet, jag vill inte gå upp, jag vill bara ligga här hela dagen!
Tog mig i alla fall i kragen och kravlade mig upp,ussh... Skippade morgonpromenaden (orka?) och gick ut och pressade i solen istället (weei!), man är väl inte mer än människa eller hur?!

Sedan vart jag dock mer och mer raslös under dagens gång och det vart att jag tog mig till gymmet i alla fall. I dag vart det:

- Lår (framsida och insida)
- Vader
- Rumpa
- Lite mer mage

Det var riktigt skönt, man så brukar det ju vara. Det är ett h*lvete att ta sig dit, men när man väl är där går det mesta som gå räls och så står man där som ett fån och undrar vad som hände...

Svettades som en gnu och stod där i min egen värld på trampmaskinen, haha måste se bra rolig ut för jag går verkligen in i musiken och så svettas jag väldigt mycket, haha, jag är här för att underhålla så är det bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback