Träning = Gott samvete

Startade dagen med en power walk på 35 minuter innan frukost. Eller nja, power och power... Jag var ganska trött så jag släpade mig mest runt där ute i skogen, men lite motion kanske det vart ialla fall, typ? Men orkar vara så där hyper seriös? Inte jag i alla fall.... Fortsatte sedan till gymmet vid lunch för att bygga vidare på min wannebe-vältränad-image.  

Idag var det:
- biceps
- triceps
- mage

på schemat, hej och hå vad jag lyfte. idag ökade jag biceps träningen ifrån 5 kilo till 6 kilo! Jag vet visst är det lite men ni som har sett mina (spagetti)armar vet att det är inte är mycket att hurra för och därför är det härligt att orka lyfta lite mer i varje hand.

Ökade magmaskinen också ifrån 39 kilo till 46 kilo. Den är grymt bra och tar verkligen på hela magen, inte som den gamla maskien som man var tvugnen att dra ner med armarna. Nu pressar du med magen / bröstet i stället. Prova!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad duktig du är med din träning! Imponerad!

Postat av: Kalle

Men då kör du och jag morgonpass på bosön sen då? yaaaay!

2006-07-25 @ 18:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback