Tyskland eller Italien?

Ikväll är det dags.

Tyskland eller Italien, vem går vidare?

Jag tror att de kommer bli en grymt jämn match då Tyskland håller tätt och trycker sig fram medens Italien är kanske lite mer osäkra bakåt men dock mer målfarliga.
Fast vad är de för lag, igentligen?

Italienska spelare mest filmar hela tiden. ajaj, oj vad ont jag har, sjukpersonalen springer fram och jag kan svära på att man ser de lite diskret fixa till deras frisyr, smörjer in ansiktet på dem och så vidare. Lite som i den där reklamen ni vet för nån månad sen för nått tvspel?!

Tyskland kör lite mer disiplin, spinger inte runt och spottar på folk (host Totti host) och sådana saker. De tar de här sjukt seriöst. T.ex. när de körde emot Argentina så fick målisen studera deras straffskyttar, två år bakåt i tiden (!) för att veta vilket håll de troligtvis skulle lägga straffen åt, fanatiskt om du frågar mig...

Jag säger som Robert Gustavsson (Alias Tony Richardsson)
Ja men de är ju skit tufft och springa runt där ute i solen och sparka boll med kompisarna, jätte manligt, verkligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback