Väckningstjänsten

Det var i alla fall lite kul i morse!
Min kära vän Anders (alias Herr Dahlstedt) är otroligt morgontrött och insåg att igår kväll att han skulle ha svårt att komma upp på morgonen. Sagt och gjort, jag masade mig upp, som en annan väckningstjänst klockan 07:00 (!) i morse för att skicka ett Godmorgon,-dags-att-gå-upp sms.
Till svar får jag ett stort tack för han hade lyckats somna med fingret på snoozeknappen, utan att verkligen trycka, hur man lyckas???
Lugnt tänkte jag och somnade glatt om i tron att jag redan hade avklarat dagens goda gärning! Icke sa Nicke, vid nio eller tio piper min mobil och gissa? Japp, han hade lyckats somna om igen, ojoj....

Någon mer som behöver mina automatiska väckningstjänst så står jag självklart till ditt förfogande.
Kostnad: 100 kr / sms som lätt och smidigt dras ifrån din mobilräkning, moahahaha!

Nej så ondskefull är jag faktiskt inte, jag är typ snäll och grejer så jag gör det av egen vilja, faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Herr Dahlstedt

Gick ännu sämre idag. Du sa aldrig att du skulle ta betalt. Jag har inga pengar. Jag är trött. Jag vill bara sätta mig i en lekhage, krypa omkring och bara vara. Blöja skulle vara ett plus, jag är trött. BLÄ. Jag kom hem vid elva igår efter målningen och det kommer att bli en sån dag idag igen.

2006-07-18 @ 09:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback