Dagens Yeah & no-no

Dagens Yeah:
Pontus
Hade en heldag men brüüüüüan idag, min gulliga Pontus!
Han är helt störd och har de mest konstiga idéer och ja, de är faktiskt värre än mina ibland.
Tro det eller ej!

Jo det är faktiskt sant....

.... eller typ i alla fall!


Dagens no-no:
Att bo på landet (jag jag vet att du kommer skratta nu Mimmie!).
På tal om brosan så insåg jag idag till min fasa, att man verkligen blir helt coco av att bo här ute i Dingtuna. När Pontus och hans polare ska heja på varandra, typ när man spelar fotboll och nån gör ett mål eller nått så har de en liten ramsa om de sjunger, lyssna och hum... njut, skratta, gråt, förfäras eller whatever you whant...

"Go go go Pontus, mata kossorna, måååååste mjölka, måååste mjölka!"

Jag blev rädd, livrädd! Jag insåg genast att jag borde ta med mig brosan, dra till Sthlm köpa en trång liten lägenhet och bara tvätta bort lantisstämpeln för en sekund...
...eller två!



Kommentarer
Postat av: Mimmie

måste mjölka?! ;D hahahahahha!!

Postat av: Faj!!

jag diggar din brorsa!! han är söt! MEN dig diggar jag ännu mer! I like your blogg!! hahaaa, you make me laugh!!! mycket bättre än alla mode tjaffs bloggar. Bästa bloggen helt enkelt! Saknar dig Findus!!En storm av Pussar och kramar

2006-06-30 @ 23:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback