Dagens Yeah & no-no

Dagens Yeah:
Simtur
Var minsann hurtig idag och tog en simtur när jag ändå låg på standen och lökade.
Riktigt skönt att bara glida runt där i vattnet. Eller skönt och skönt... I början var det super duper kallt och jag mest svär över att jag gastade mig ner i vattnen som innehåller isbiter. Eller ja...typ i alla fall!
Men trots isvattnet så vill jag alltså ge tummen upp för simturen idag!


Dagens no-no:
Getingar
Skulle äta mysmiddag hos Ida med tjejerna och vi måste ha varit grymt söta för de va en geting, bergis en kåt killgeting eller nått som promt skulle vara med oss när vi åt, efterhängsen jävel var det också, han fattade inte ett "nej tack jag är upptagen". Tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback