Förlåt, har inte orkat skriva

Sorry, för en gång skulel så har jag faktiskt haft litegrann att göra så jag har inte hunnit skriva, dessutom har jag inte haft så mycket att skriva. Midsommar var i alla fall hellyckad hemma hos pojkvännen med alla kompisar, weei :)

Minishoppingrunda idag vart det. Är dock inte lika flashig som alla andra här i bloggvärlden och har stenkoll på märken hit och dit, jag mest glider runt. Köpte i alla fall en grön tunn, lite halvstor långärmad tröja på Vero Moda för 40 spänn, helt i min prisklass haha! Sedan vart det ett par vita leggins och ett skitcoolt naturvitt skärp med nitar ifrån Gina Tricot för 99, helt okej de också för det var halva priiiiiis!

Nu är jag hungrig...

Ge mig mat...

Massa maaaaaaat...

...snälla? Nehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback