Jag har granskat försvaret

Eller nja, kanske inte... men det låter i alla fall mycket mer seriöst om jag säger så!
Det år så här att min pojkvän gör ju lumpen ute på Berga i Sthlm, är visst någon stridsbåtförare, heja!
Idag var det dags för dem att få någon grön liten mössa (basker?) för att de hade genomfört en helt sjukt jobbig övning. Bland annat hade de inte fått sova på 4 dygn, sedan fick de sova i 45 min och sedan blev de väckta och fick gå i 10 timmar, inte mänskigt om du frågar mig!!!

Så det var alltså bara att släpa sig upp ur sängen kvart över fem i morse med håret på ända för att visa vilken snäll och supportande flickvän man är, hallelulja!
 Klockan sju bar de av med svärföräldrarna (skilda dessutom!) till Berga.

Det var en otroligt intressant dag, jag fick helt plötsligt en helt annan blid om varför min kära pojkvän kommer hem och är så där sjukt trött lagom till helgen, nu förstår jag verkligen varför. Men jag förstår även varför han längtar tillbaka dit när han är hemma, för det är någonting speciellt, lumpar-killen emellan....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback