Linda Bengtzing tre gånger? Nej tack!


Var minsann ute på röj igår men det vart ju inte så mycket att hänga i julgranen. När ska en DJ fatta att man inte vill höra Linda Bengtzing tre gånger på en kväll??
Första gången var det lite halvkul, man skrålade med till Jag ljuger så bra och hoppade lite. Andra gången suckade jag och gick till baren och tog en drink när han spelade Alla flickor. Tredje gången hoppade jag på gubben i DJ-båset och mosade in en hel cd-skiva med Linda Bengtzing i munnen på honom... Eller nej, nu ljuger jag, det skulle jag aldrig våga... fegis! Men ni förstår vart jag vill komma?! Det är inte roligt med för mycket lika musik när man går ut. Visst kan man damma av Främling en gång, men efter den kanske man kan köra nått mer fartigt typ Nirvana eller någonting? Ibland fattar DJ:n på mitt favvoställe detta, men det är tyvärr allt för sällan detta briljanta konsept når han lilla ärthjärna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback