Om du har långtråkigt...

Haha tycker alltid att sånna här saker är hur kul som helst!

GILLAR DU ATT
Ge kramar:
Ja, fast ibland är det läskigt...
Ge massage: Om jag får tillbaka sen ;)
Gå promenader i regnet: Nej men jogga, då känner man sig hurtig!

ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren: Slavade på ett ridläger.
Svär du för mycket: Försöker skära ner på de...
När duschade du senast: I morse.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Ljusblåa mjukisar.
Vilken färg är dina underkläder: White for the day.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Dani Californa - Red Hot Chili Peppers.
Vad var det sista du sa: "Mycket grädde i korvstoganoffen tack".
Vad är brevid dig just nu: Öhhh, gills en hålslagare?
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Rött trä som Henke den änglen skruvade ihop för jag är så lat.
Vad var det sista du åt: Hetts åt torkad aprikos på stan nyss, jag är hungrig!
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Henke and my girls :)
Har du en lavalampa: Klart jag inte har, jag har en mycket snyggare hjärtelampa. 
Hur är vädret just nu: "Oo regnet det bara öser neeeer...."
Vad gjorde du igår natt: Typ sov, det är ju så skönt!
Vem pratade du sist med på telefon: Pappsen.
Vad gör dig glad: Dåliga skämt typ "Här var det rörigt" haha! 
Vart skulle du vilja åka: One ticket to Spain please...
För att shoppa: Hjälp... London kanske?
För att festa: Barcelona.
För att ha sommar: Till en brygga. Gärna west cost
Vill du ha barn: Klart jag vill, men bara om de är snälla!
Vad ska dom heta: Typ nått fint, gulligt men modernt namn antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback