Allsång

Campus för tillfälligt ligger dött fick jag snällt igår kväll gå och leta upp de tappra som var kvar. Jag och Mia hittade grabbarna grus (Tobbe, Tian och Jacob) hemma hos Tobbe där de satt och drack öl.
Efter en ganska seg start livades tempot upp efter ett tag då vi begav oss ner till Tian. Mia lämnades oss efter en stund då hon skulle upp och jobba idag. Själv var jag kvar med tre småfulla pojkar, hjälp!

Tian plockade fram sin dator och vips, så begav vi oss av på en musikalisk  trip bak i tiden. Det var allt ifrån olika pistvaktremixer till "Tommy tycker om mig" via "Poison". Underbart! Det var längesedan jag skrattade så här mycket vill jag lova. Hade ingen aning om att Jacob var en sån klockren skådis tillsammans med Tian när de framförde bidrag efter bidrag med sjukt mycket inlevelse! Tobbe är för övrigt övertygad om att de ska skicka iväg Jacob på en dansbandskryssning, bara för att han skulle få styla lite med sina "kunskaper" inför damerna. 

Några smakprov:

- Jacob och Tian visar stolt sina små bara rumpor för mig. Tackar.  
- "We are all the winners" skrålade ur högtalarna och killarna blir som galna och kan omöjligt släppa varandra, varken med blicken eller hum... händerna.
- Tobbes balladsolo, med de klassiska knuten-hand-framför-hakan tricket och vips så har han en mick! Dock slutar solot i soffan och kort där efter somnar han. Detta trots att Tian gjorde flera upplivningsförsök som var farligt likt mun-emot-mun metoden.
- Tobbe tar en chokladbit i munnen, lämnar dock två cm utanför munnen som Tian, snabbt som attan, är där och roffar åt sig.

Några saker ni inte visste om pojkarna:
Tian: Är grym på låttexter. Är lite av ett lexikon faktiskt.
Tobbe: Har ungefär 40 st "Det-här-är-världens-bästa-låt" favvisar.
Jacob: Här gömmer sin en sjukt bra skådis. Speciellt när han får spela blyg tjej och dissa Tian.

Nåja, man kan i alla fall inte anklaga dessa pojkar för att vara homofober i alla fall...
(Bara när de tillängnar vissa låtar till vissa personer som ej närvarade hehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback