Borat höll måttet.

Borat var bra igår. Den är precis så där töntigt / barnsligt / egensinnigt rolig som alla säger att den ska vara, mycket bra mycket bra! Satt där i biomörkret och knaprade mina vindruvor, nyttigt värre jag vet! Nu ska jag verkligen ta tag i mig själv och fixa det här, äter alldelens för mycket skräp just nu. Dock fick jag inte i mig så mycket vindruvor för jag skrattade så sjukt mycket, men ändå! Min favvoscen är när han nakenbrottas med tjockisen och tjockisen sätter sig på hans ansikte. Naken. Urk! Men ack så kul!

Kommentarer
Postat av: mia

Tyvärr Sandra, jag är tveksam om det hjälper att äta vindruvor... om man får dem jämförda med tennisbollar, ska man äta tennisbollar då???

2006-11-19 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback