Dagens, 4 nov

Dagens låt: Jon Bon Jovi - It's my life
Dagens händelse: Min date med Madde.
Dagens planer: Vara bakis, rida, käka hos mormor, tvätta, packa och träffa Madde.
Dagens vill ha: Mörka ögonfransar = Ser piggare ut.
Dagens saknad: Josen, hann ju inte ses när jag var hemma!
Dagens drog: Loka Citron.
Dagens tråkigaste: Packa med mig alla prylar hem igen... 
Dagens finaste: Mitt bafylleface. Not!
Dagens måste: Äta mumsig mat hos Mormor.
Dagens köp: Fika.
Dagens mat: Minifrulle och brakmiddag med pannbiff & potatis.
Dagens sjuka: (se dagens kommentar)
Dagens kärlek: Fina pållen Scarlett, hon va så duktig idag!
Dagens mående: Inte så bakis som jag trodde jag skulle vara. Faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Dagen uppdatering, http://pentagon415.blogg.se/

Postat av: Sportochmusikbloggaren

Bra låtval. Bon Jovi är kanonbra.
mejl: [email protected]

2006-11-05 @ 18:17:48
URL: http://www.sportochmusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback