Dagens Kommentar: Elin

Vi är på väg till dansen i Elins bil efter att ha, bokstavligt talat lassat ut alla kläder, skor, sovkläder, jackor, akutboxen och träningskläder ifrån baksätet. Jag sätter ner fötterna i ett hav av alla papper (och böcker för den delen med) som vi har fått i skolan. Jag ber om ursäket och i samma sekund ser jag att hon även har sjukt mycket pennor där!

Dagens Kommentar:
Sandra: Oj, vad mycket pennor du har här i facket!
Elin: Aa, jag vet, det är mitt arbetsrum!

(Vi kom fram till att Elin alltså har sovrum (sovkläderna), toalett (akutboxen) och nu även arbetsrum i sin bil, hur mycket kan man egentligen få plats i en sån liten bil?! Någon som vill anmäla henne till Pimp my ride? Snälla!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback