Ett lov efter lovet?

Då var man tillbaka i skolbänken igen då. Klassen verkade ganska överens om att vi skulle behöva ett lov efter lovet... Idag stod det  i alla fall Beteendevetenskap och Drama på schemat. I Beteendevetenskap var det deadline för hemtentan idag och många hade lite smångest. Ska väl inte hänga ut någon så där med vi kan väl säga så här:

Tian, tänk på att trycka på "spara" nästa gång.

Sedan var det minsann helklass på Draman, läskigt värre med andra gruppen och allt! Vi skulle argumentera för och emot olika saker. först skulle killarna argumentera emot tjejerna. Jag fick tjaffsa med Markus och jag tror att jag tog honom när någonstans när han började hålla med mina argument och nicka instämmande, nice! 

Sedan var det gruppargumentation och jag vart utsedd till rättsexpert för att argumentera emot monarki. Micke var grym, precis som Julia och Kviding i mitt lag, vilket resluterade i seger! Dock bjöd Abbe och gänget upp till kamp och klassen kommer nog sent glömma Rasmus som kungens polare Poppe!

Kommentarer
Postat av: IK1

Avskaffa monarkin nu! ;)

2006-11-08 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback