Familjeshopping

Idag var det familjeshopping som stod på schemat. Hela familjen (bestående av mor, far och lilla bror) packade in sig i bilen och begav sig till Eskilstuna, närmare bestämt Tuna Park, idag var det nämnligen köpcentra-shopping som gälde! Likt proffs på det här med köpcentra så dumpade vi ytterkläderna i bilen och gled svalt och ledig runt bland butikerna.

Det resluterade i en del shopping för min del i alla fall.
- En vit oversize-tröja ifrån Gina Tricot, jag veet alla har den, men va sjutton, den är söt!
- Draculatänder och spindelnaglar till festen på fredag
(Jag kommer antagligen att va lite vamp goes vampyr eller liknande).
-
Ett svart tanktop linne till min fredags outfit.
- En kam så att jag kan tupera hela håret på fredag, weeihaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback