Fotbollsgalan

Den 13 november är det dags för den svenska fotbollsgalen minsann. Och gissa vilka som ska sitta och vara en utmärkt inhyrd publik? Jo, vi på Bosön så klart! Kommer och sitta där halva söndagen först när det är genrep och sedan hela måndagen ifrån 11:00 till 22:00. Kommer nog ha galet ont i rumpan efter dessa dagar, funderar på att ta med mig en kudde? Har i alla fall hört ryckten om att vi ska få käka där, Gratis! Heja! Hoppas det är gott. Annars blir jag ledsen.... Hoppas även att man kan snappa upp lite skvaller under kvällen typ om man ser Ljungberg lägga handen på Elmanders lår eller så, haha vore klockrent!

Vilka får guld- resp. diamantbollen i år då förresten?
Diamantbollen hoppas jag går till Malin Moström. Guldbollen har jag inte bestämt mig än, även om drömmen skulle vara om Källström eller Chippen skulle få den...

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Chippen? Källström? Nä, Allbäck eller Linderoth ska ha guldbollen!

Postat av: M

Moström, ja.

2006-11-06 @ 23:44:59
URL: http://iwrite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback