Fotbollsspelare? Nja...

Idag hade vi fotboll och innebandyidrottsledarskapen.
Vi kan väl säga så här om mina talanger i fotboll. Föreställ dig den sämsta fotbollsspelaren du känner. Okej? Sedan tar du den persons "talang" och delar den på tio. Sedan tar du en sådan tiondel och delar den på två. Är du med? så bra ungefär är jag på fotboll. Heja...

Jag är mer eller mindre rädd för den där bollen, hua! Det är ganska roligt och stå och bolla för sig själv eller passa någon polare men inget mer. Inte när jag måste göra saker på beställning. Ni vet övningar och grejer? Idag har jag i alla fall lyckats tagit ner bollen på bröstet, och även på knäna för att sedan passa iväg den. Sedan kom vi till själva nickmomentet. Ussh! Anyhow så lyckades jag på nått sätt ta den där runda saken mer eller mindre med huvudet / nästan / och någon gång på pannan. Klassen fick sig ett gott skratt då hela mitt huvud / ansikte skiftade i rött. Inte röd röd, utan illrött! De du... 
Nej, det kommer inga bildbevis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback