Gamla minnen.

Igår hade jag minsann finbesök. Mina gamla klasskompisar Eva och Kalle var där och vi satt mest och pratade gamla minnen hela kvällen. 

Några höjdpunkter:

- Eva påminde mig om att jag kallades Fälttävlansbritta, vilket jävla (sjukt roligt) namn egenltigen... 

- Kalle har sjukt korta ben tydligen på någon hemlig bild som Eva har på sin dator. Hum...

- Eva är besatt av skvaller, även fast hon aldrig har träffat folk i min klass är hon nu heelt övertygad om att det kommer hända någonting mellan honom & henne, att han är kåt på hon, och så vidare...

- "Fredrik Reinfeldt är Neger" som Eva så fint utryckte det. (Hans farfars far var mulat).

Eva är störd, konstig, coco men alldelens... alldelens underbar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback